Bestellen, levering en retour
Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
Je kan me bellen op het volgende
nummer: +32 494 34 34 19
(Stefanie)
Kan ik de producten ergens bekijken?
Dat kan in de winkel op zaterdagen
van 10-17u en na afspraak.
Wat als ik iets online koop en het werd reeds in de winkel verkocht?
Dit kan helaas gebeuren en dan vnl.
op zaterdagen wanneer de winkel open is. Ik ben dan niet steeds in de
mogelijkheid om bij verkoop te checken of een product niet reeds verkocht is op
de webshop. VERKOOP IN DE WINKEL HEEFT ALTIJD VOORRANG. U zal het door u
betaalde bedrag dan terugbetaald krijgen.
Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?
Alle prijzen zijn steeds incl. BTW en zichtbaar op de webshop per artikel. Bij bestellingen minder dan € 75 komen er nog verzendkosten bij. Voordat je je bestelling bevestigt, worden deze kosten duidelijk vermeld. Is je bestelling voor meer dan € 75, dan verzend ik je pakje gratis naar adressen in België en Nederland.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen en zo verzendkosten vermijden?
Dat kan zeker! Je kan bij het afrekenen kiezen voor "afhaling" in de winkel!
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij bestellingen onder € 75, betaal je verzendkosten nl €5.
Belgische klanten kunnen laten verzenden naar thuisadres, postpunt of pakjesautomaat (verzending via bpost). Indien je kiest voor postpunt of pakjesautomaat; geef dit aan bij de opmerkingen. Je kan trouwens ook rechtstreeks laten verzenden naar de persoon voor wie je een cadeautje bestelt :)
Naar Nederland gebeurt de verzending via DPD en dus naar een DPD parcelshop. Op https://www.dpd.com/nl/nl/ kan je kijken waar het punt ligt het meest dichtbij jou. Geef dit door bij de opmerkingen.
Gratis verzending?
Bij bestelling boven € 75, wordt je
pakketje gratis naar een adres/postpunt/pakketautomaat in België en Nederland (DPD punt) verzonden.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Binnen de twee werkdagen na ontvangst
van je betaling versturen we je pakje via bpost. In België zal de postbode
(meestal) je pakje de daarop volgende werkdag bezorgen. Let op, als je betaalt
via overschrijving kan het enkele dagen duren vooraleer we je betaling
ontvangen!
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De nieuwe producten worden allen geleverd in de originele verpakking van de fabrikant. De volledige bestelling wordt ingepakt met vnl gerecycleerd inpakmateriaal en in een reeds gebruikte doos.
Wat zijn de retour voorwaarden?
In
het kader van de verkoop op afstand aan consumenten die binnen het
toepassingsgebied vallen van de Wet van 6 april 2010 heeft de consument het
recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder
betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de veertien kalenderdagen
vanaf de dag die volgt op de levering. Ingeval de consument zich op deze
mogelijkheid beroept, moet hij de goederen in originele staat en verpakking op
eigen risico en kosten terugsturen naar Bvba EXPO58, De Billemontstraat 70,
2440 Geel, België. Wanneer je pakje bij ons retour is gekomen en nagekeken,
krijg je het bedrag van het geretourneerde product exclusief verzendkosten
gecrediteerd.