Bestellen, levering en retour

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Je kan me bellen op het volgende nummer: +32 494 34 34 19  (Stefanie)

Kan ik de producten ergens bekijken?

Dat kan in de winkel op zaterdagen van 10-17u en na afspraak.

Wat als ik iets online koop en het werd reeds in de winkel verkocht?

Dit kan helaas gebeuren en dan vnl. op zaterdagen wanneer de winkel open is. Ik ben dan niet steeds in de mogelijkheid om bij verkoop te checken of een product niet reeds verkocht is op de webshop. VERKOOP IN DE WINKEL HEEFT ALTIJD VOORRANG. U zal het door u betaalde bedrag dan terugbetaald krijgen.  

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen zijn steeds incl. BTW en zichtbaar op de webshop per artikel. Bij bestellingen minder dan € 75 komen er nog verzendkosten bij. Voordat je je bestelling bevestigt, worden deze kosten duidelijk vermeld. Is je bestelling voor meer dan € 75, dan verzend ik je pakje gratis naar adressen in België en Nederland. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen en zo verzendkosten vermijden?

Dat kan zeker! Je kan bij het afrekenen kiezen voor "afhaling" in de winkel!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij bestelling boven € 75, wordt je pakketje gratis naar adressen in België en Nederland verzonden. Bij bestellingen onder € 75, betaal je verzendkosten nl €6. 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Binnen de twee werkdagen na ontvangst van je betaling versturen we je pakje via bpost. In België zal de postbode (meestal) je pakje de daarop volgende werkdag bezorgen. Let op, als je betaalt via overschrijving kan het enkele dagen duren vooraleer we je betaling ontvangen! 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

De nieuwe producten worden allen geleverd in de originele verpakking van de fabrikant. De volledige bestelling wordt ingepakt met vnl gerecycleerd inpakmateriaal en in een reeds gebruikte doos.

Wat zijn de retour voorwaarden? 

In het kader van de verkoop op afstand aan consumenten die binnen het toepassingsgebied vallen van de Wet van 6 april 2010 heeft de consument het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de veertien kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Ingeval de consument zich op deze mogelijkheid beroept, moet hij de goederen in originele staat en verpakking op eigen risico en kosten terugsturen naar Bvba EXPO58, De Billemontstraat 70, 2440 Geel, België. Wanneer je pakje bij ons retour is gekomen en nagekeken, krijg je het bedrag van het geretourneerde product exclusief verzendkosten gecrediteerd.